tack så jävligt ..

.. melba.se för att ni förstör allt ! haha asso ååååh ! jag har hittat sjukt snygga kläder på internet som jag verkligen vill ha ! men eftersom melba skickade fel jacka till mig så vill inte min mamma att jag ska köpa kläder från internet o speciellt inte när sidan är amerikansk .. och eftersom jag inte är över 18 så får man ju inte alltid köpa kläder utan att ens päron går med på det .. och dessutom så var det meningen att jag skulle få dessa kläder i julklapp eftersom de är så dyra osvosv. men nee nu kommer jag inte det så är jätte ledsen, besviken o arg på samma gång ! usch hatar när de blir såhär ! så ett tips köp inte från melba för deras storlekar vågar man inte riktigt lita på och dom skickar säkert inte rätt kläder heller .........................
en ledsen matilda

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0