vem är jag ?

Jag tänkte berätta lite om vem jag är oså.
Jag heter Matilda Arvidsson och jag är 16 år, jag bor i en liten håla i Partille som heter Öjersjö med min mamma, min pappa bor i kungsbacka men jag åker inte till honom så ofta eftersom jag har mina vänner i Göteborg och för att jag går iskolan i Göteborg på Burgården där jag går frisör linjen. Jag har precis börjat gymnasiet eftersom jag är 95a och jag har inte hunnit göra så mycket eller blivit så duktig på frisöryrket eller vad man ska kalla det. Innan jag började på Burgården gick jag på Öjersjö Storegård, hade en jätte go klass på 19 pers men nu har jag en ny goooo klass på 18 pers, dock är vi ba tjejer, vilket är lite synd för man saknar ju killarna men det är ju inte många killar som väljer att bli frisör. Det finns en kille som går frisör på min skola men han går inte i min klass, men våra klasser är ganska konstigt indelade för jag går i klassen 1:3B och några från min klass går 1:3A så dom i A har vi inte vanliga lektioner med som t.ex svenska, utan ba hantverk men eftersom vi har typ 90% hantverk så ser man dom som våran klass.
Men nog om min skola det blir ba komplicerat om jag ska förklara.
hmm .. jag har två redigt cp-skadade syskon som jag älskar väldigt mycket, mina kompisar och även mina syskon säger att jag är helt cp jag med, väldigt högljud osvosv.
Jag älskar Vampire diaries, finns inget bättre program än det !! Min musik smak är väldigt konstig för jag kan nästan lyssna på allt som t.ex. hardstyle, justin bieber, tokio hotel, RnB, rapp osv.
Det var rätt mycket om mig, vill ni veta mer så är det ba att fråga !


Kommentarer
Postat av: BYBELLE.SE

Tack, den är från Acne :)

2011-10-09 @ 14:59:18
URL: http://bybelle.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0