börjar om

Nu har jag tagit bort alla mina inlägg som jag haft på denna bloggen. Har bloggat sen 2007/2008 tills nu då och lite innan sommaren tog jag en rätt lång paus eftersom jag tröttnade men nu ska jag försöka igen :)
Men denna bloggen kommer inte handla så mycket om min vardag eller vad man ska säga, utan jag kommer lägga upp bilder på vad jag gör iskolan. Jag går nämligen frisör linjen på burgården så här kommer ni kunna se vad jag gör för olika saker på mina hantverkslektioner osv. Självklart kommer jag inte bara lägga upp bilder på det utan även lite mer om vem just jag är och vad jag gör på fritiden osv. Så egentligen kommer det bli som en vanlig blogg fast med lite frisör saker också :)
Anledningen till att jag ska ha denna bloggen såhär är för att min familj/vänner gärna vill se hur det går för mig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0