my bad

Ledsen för den grymt dåliga uppdatering ! Men jag har inte orkat, det är rätt mycket på gång just nu .. men aa lite update på dagarna som gått:
# Vi har börjat klippa iskolan, så jag har lärt mig massa olika klippningar !
# Jag har tränat på min håruppsättning som jag funderar på att ha med i tävlingen (gick inge vidare ..dålig fantasi)
# Har shoppat lite små saker, bl.a en jätte söt tunika/tröja !
# Bombhot utanför min skola ..
# Var iskolan igår på en lördag ! Vi hade öppet hus för alla 9or som ska välja gymnasium och eftersom vi var där så fick vi varsin bio biljett :)
# Min bror åkte till Nederländerna i fredas och min mamma åkte till Tyskland i fredas. Min bror var på qlimax igår/idag och han ringde mig när han var där och frågade om jag lyssnade för man kunde lyssna live på datan men jag gjorde tyvärr inte det så vi får helt enkelt köpa DVDn sen :) men jag är sjukt avis på honom för hade inte bangat att åka dit och se detta live ! dock är det 18årsgräns ..

Kommentarer
Postat av: clara-vardag&foto♥

sv:det är bra här också!

2011-11-27 @ 17:34:03
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/
Postat av: jojjo

hihi sen när du är superduktig får du klippa mitt hår :)))

haha nämen serri, vi får ses snart, miss yaaah! <3

2011-12-03 @ 23:43:38
URL: http://[email protected]

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0